2009-02-21

Pangis Björkman?

Eders Pangbrud är ju en musikalisk begåvning av Guds nåde minsann. Jag satte alla rätt i afton.

KP raringen har bara hummat och brummat när jag meddelat resultaten. T o m internationella juryns val satte jag redan när "Alla" var färdigspelad.

Min favorit var förvisso Rickfors, men så var jag ju "on top" samtidigt som han var det:-)

Jag har en skyttekompis som heter just Björkman i efternamn. Om jag gifter mig med honom så kan jag heta Pangis Björkman och leda hela spektaklet i framtiden.

Vad säger ni om det?

Pangis Björkman, the leader of the pack.

:-)

5 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Hahha.. Äntligen skille det bli lite ordning på Björkarna..

Pok

Mallavikörpåmodebralla

sofie sa...

jag håller med.Kram

Malte sa...

Jag tror nog att det inte skulle funka, men tanken var ju kul.

sofie sa...

Hur många tänker du göra svartsjuk igentligen?Du ska ju gifta dig med en Pangis,som jag trodde jag var saambo med.+ har du ju KP jag får inte riktigt det här å gå i hop.:-) Kram på dig.PS:Tve gifte är än så länge förbjudet i Sverige.

Anonym sa...

sofie:-) Inte för mig.. jag kan gifta mig lite hur som helst:-)