2009-02-19

Hur är formen?:-)

Någon är inte särskilt pigg idag. Denna någon är inte jag, ej heller KP (Ja det vet jag iofs inte eftersom han är på kurs). Men någon jag känner var på "guttetur" igår.

AC/DC spelade i Oslo. En fantastisk konsert vad jag förstod på samtalet som kom 23.00 igår kväll:-)

En hel bunt medelålders, glada, lyckliga norska män hade haft en helkväll utan fruar. Jag ligger tydligen överst på svågerns mobillista så kl 23.00 ringde hans telefon upp.

Vad dom sa hade jag ingen aning om men såpass förstod jag att kvällen var hellyckad.

Ska bli intressant att få skicka ett SMS under dagen och fråga hur formen är idag.

:-)

7 kommentarer:

sofie sa...

Jag mår då bra efter gårdagens firande av flytten hit.Hoppas att även du får en bra dag.Kram

Anonym sa...

UJ..det där är nästan fasan...att man ringer någon man inte borde o pladdrar fylleharanger med polarna som personen i fråga sen kan skratta åt!! :)

KRAM

Pangbruden sa...

skraänande norrmän är inget att skratta åt;-)

Anonym sa...

Jag har oxå några fans som ringer mig olika tider på dygnet.Undra vad dom skulle tycka om jag gjorde likadant!!??Måste ringa och kolla hehe!!
Ha det bäst, kram lena.

Pangbruden sa...

Lena min vän där är du ju!!! Har du lagt ner din blogg??? Kram

Anonym sa...

Bloggen har jag lagt ner för en tid,men jag kommer tillbaka:)
Jag har span på dig varje dag för jag känner igen mig själv i mycket som du skriver.Nu är det snart min tur att åka skidor i några dagar:)
Ni såg ju ut att haft det hur trevligt som helst dom där fjälldagarna!!
Ha det bäst vännen,kram lena.

Pangbruden sa...

Vad bra, skynda dig tillbaka och njut fjällen! Det var verkligen kalas den här gången:-) Kram min vän