2009-02-26

Pigga upp mig!

I går kväll när dotterns rum var klart och datorn nedsläckt snörpte det till rejält i bröstet på mig. Olustigt men jag har lite astmabenägenhet så mediciner fanns att tillgå. Efter två doser Bricanyl hostade jag slem hela kvällen.

Direkt obehagligt!

Varför jag nu delger er denna mindre intressanta upplysning vet jag icke. Kanske beror det på att jag sovit dåligt inatt, KP har snartat och Bricanylen kan jag bli lite "piggrusig" av. Kanske är jag lättare irriterad över att behöva krångla med att starta upp på en ny arbetsplats igen en dag i veckan.

Ska jag ha det obehgligt ska ni:-)

Bär mina sorger! Eller är det för mycket begärt?:-)

Skojar bara mina vänner men jag lovar.

Den här dagen är som gjord till att pigga upp mig på!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars stackars dig! Det kommer att bli en såå fin dag idag och snart är det vår! Och fredag ;)!
Kram
Ewa

sofie sa...

Jag håller tummen till dig,tänkte faktiskt samma som du skrev om det nya jobbet.Tur att du har brickanyl hemma.Det kommer att gå bra,du klarar det mesta du är en stark person i dig själv.Kram

Anonym sa...

Det är härligt att jobba på den stora gymnasieskolan. Varför ska du sitta undangömd på den lilla i utkanten av byn. Dessutom jobbar jag på denna stora skola....

Anonym sa...

Du har även mycket nära till restaurangprogrammets förnämliga mat.Det kan bara bli bättre som du märker!!!

Anonym sa...

Jag är fortfarande så upprymd och glad över förlovningen att jag faktiskt inte kan känna med dig just nu ;-)

Lotta sa...

ja, du bar ju mina igår, så då kan jag ta lite av ditt idag :)
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Vad gjorde jag utan er mina vänner!!!:-)

Anonym sa...

Håll bara ut till kvällen så kommer McDreamy ju o piggar upp dig ;)

Hoppas det snart känns bättre!!

Anonym sa...

Mattias.. Mc Dreamy träffade jag igår.. ikväll är det bara KP dreamy.. fasst det är ju inte så bara det:-)

Monica sa...

har han snartat hela natten? Knarkat menar du?

Anonym sa...

Typ..

Anonym sa...

Det stod en bra artikel i SvD idag om snartare eller knarkare eller hur det nu var. Kan inte hitta den på nätet tyvärr. Men det stod nått om att kan man hjälpa snarkaren så blir två hjälpta......den som helt plötsligt får sova gott igen!

Ewa