2009-03-05

Vinstmaskinen

KP raringen tyckte jag skulle pilla ut några sprintar hit och dit för att få ordning på elementet i sovrummet. Själv tycker jag att det är bättre att han tar och pallrar sig hit och pillar själv:-)

Men jag är inte tappad bakom en vagn, och en gång i tiden kunde jag skjuta riktigt bra. Då vinner man priser förstår ni. Jag genomsökte mitt minne och fann exakt det som behövdes.

En kupévärmare, helt ouppackad som jag vunnit någon gång i fornstora dar.

Så i afton är det inte 14 grader i mitt sovrum längre.

En vinstmaskin helt enkelt och jag är en riktigt smart och nöjd Pangis:-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra!

vivan sa...

Sicken tur då...att den äntligen kom till användning...smart drag av dig...kramen!

Monica sa...

va skönt ;)

sofie sa...

God morgon.Du har en anorlunda utmaning på min blogg.Kram

Anonym sa...

Annars kanske kroppskontakt är en bra sängkammarvärme?!?!?!

Miasomälskarliggasked

Anonym sa...

Kropsskontakt göre sig icke besvär i ett rum som inte håller mer än 14-16 grader:-) Det är ju som att sov i tält en höstdag!