2009-03-27

Trasigt kylskåp och syndikalisten senaste påhitt

Det här vädret knäcker mitt humör rakt upp och ner. Det och misstanken om att mitt kylskåp har gått sönder. Lampan lyser men det låter inget om det..och lite brukar väl höras? Jag tänkte hålla mig undan skåpet under kvällen så märker jag väl i morgon om det är helt eller inte.

I morgon förstår ni kommer mina föräldrar och skulle det vara så att kylskåpet gått sönder kan jag alltid försöka mig på att bryta ihop och ojja mig lite:-) Vad gör man inte för ett litet bidrag:-)

Det som piggat upp mig dock var den lille syndikalisten. Här kommer gossen hem och visar en så fin länk till en hemsida han och hans polare gjort. Syndikalisten själv har med sitt estetiska sinne bidragit med loggan och den reklam som syns, samt skrivit någon artikel om chaos..

Bidraget finner ni här

Den stolta modern plockade genast upp ett påskägg som fredagsgåva varpå syndikalisten återgick till att bli hennes lille Buppe och förärade sin moder en kram.

Mitt på ljusan dan!

:-)

11 kommentarer:

Monica sa...

bra jobbat ,men jag blev lite ful i skratt ;) STÖRRE PENIS tryck här hahaha;)

klart du ska ha nytt kylskåp i morgon dra ut sladden vettja !!

Pangbruden sa...

Killen har ju humor:-) Jag har ett ganska nytt kylskåp så jag hoppas att det är helt:-)

Anonym sa...

Kanske det är kompressorn som har lagt av? Borde ju gå på garantin

Anonym sa...

Det fungerar igen..ville nog bara vila en liten stund

Kia sa...

Min kyl är paj. Jag tror att den (som inte ens är två år) blev sotis i förväg på att allt annat i köket blir sprillans nytt. Kylen fick prestationsångest och fryser allt! Får gröpa ur mjölk till kaffet. Kidsens läskflaskor sprängs.... På måndag kommer Mielesfolk o fixar. Tur det

Majsanochmalla sa...

Hhhaaaa... Underbar Bupp du har...

Pok

Mallasägingetjagantarattdevillblitagnapåallvarbralla

Anonym sa...

Kia.. neeej är det någopt smittsamt trp??

Kia sa...

Jag tror att min kyl hämnas mig för att jag inte kan fixa så bra mat som du.....

LJ Media sa...

Snygg logo! Blev lite sugen på Kalles Korv. Finns den i Öret:-)

pangis sa...

LJ Jag vet inte..

Kia det kan du visst..

anti-komm lasse sa...

Mamma borde ha lite historia-undervisning med syndikalisten sa han vet vad de star for nar det kommer till demokrati och medbestammande.. Da nar det inte langre handlar om spel i laxdatorer utan nar det skall bli anarki och styrelse genom folklig diktatur och sa..

Att lasa Grisfarmen skulle kanske vara en bra borjan, tatt foljd av Gulagarkipelagen (Solsjenitsyn) och Anne Appelbaums bok om Gulag..

Det brukar matta ens lystnad efter dylika styrelseformer ratt kvickt. Inte svart att vara radikal kommunist/ anarkist nar magen ar full, men efter att sjalv ha upplevt kommunistdiktaturer i verkligheten, liksom lander utan ordnat styrelseskick sa haller jag allt pa svensk demokrati som den optimalaste losningen - om an inte den maximalt basta..