2009-03-13

Den snö som föll i natt

Snö kan man vara utan just nu... men likt förb-at så singlar flingorna ner. Flunken skrev att det skulle komma tre bakslag innan våren äntligen var här men i Närke är vi redan uppe i 5 bakslag. Om dom ens har kommit, vintern tar helt enkelt inte slut i år.

Helgen ägnas åt skytte och melodifestival. Jag ids inte bry mig om vem som ska vinna. Jag gillar personligen inte C af Ugglas men låten är såpass udda så varför inte? De senaste åren har det visat sig att udda vinner.

Jag har ingen personlig favorit. Möjligen kan jag tänka mig en röst på Malena E. Udda men inte lika trist som C af Ugglas.

Att utöva skytte en hel helg är väl lite udda det med men som sagt, udda vinner:-)

Sen ska vi inte glömma att teensen är på ingång. Inte sonen dock han ska LANA i helgen men kanske jag kan få till en mysstund med vackra dottern.

Nu mot slutredovisningar och annat bök.

5 kommentarer:

Anonym sa...

mm.. :/
jag skulle vilja att antingen
MALENA ERNMAN eller ALCAZAR
vinna...
Även om hon inte mitt största favvo så tycker jag hon ser cool ut o annorlundare sång/musik än de andra(tror jag, för e ju döv) men hur de dansar o hur de sjunger, ser/tycker jag e rätt så coolt!!!!...

ALCAZAR gillar jag på ngt sätt,, kanske e det för att Andreas e GAY!! vem vet...
Han e nog lite/mkt populär ibland oss svenskarna(enligt ur min synvinkeln) :)

Nä nu skaj ag surfa vidare o sen kanske färga mitt hår ljusblond!!!
WISCH ME GOoD LUCK!!!

Anonym sa...

Pezze.. Jag har svårt att komma in på din blogg.. Men hur som heslt.. Du blir säkert urläcker mid blont hår!!:-) Och ja.. Ernmans låt är rätt ok! I wish you all luck:-)

Anonym sa...

Jaså!!! :O e det så svårt o komma in på mitt blogg!!!
*kliar i håret*
mkt märkligt..
ska kolla mitt blogg-adressen om det stämmer, eller så e det ditt blogg/datorn som inte gillar o besöka mitt blogg!! ;)

Ja, hoppas det passar mig!!!

Anonym sa...

aha.. nu vet jag varför.. hade glömt sätta in en bokstav till i "adressen".. men nu hoppas jag attd et funkar detta gången!! :P

Pangbruden sa...

Tack Pezze..Det har varit så här några gånger..då fröstår jag varför!