2009-03-05

Fel siffror

Under några dagar har jag lagt ner åtskilliga timmar på att göra en revisionsrapport för ett projekt med en omsättning på 4 mkr.. Det har tagit några timmar att ta fram underlagen, göra beräkningar för att kunna lämna en balansrapport till revisorn.

När jag nu sitter och gör den slutliga sammanställningen inser jag att jag fått fel underlag utdraget av ekonomiavdelningen.

Jag ville ha underlagen från 0711-0812 men har fått 0710-0812

Grattis Pangis bara att börja om och räkna..

Men å andra sidan, varför klaga jag har ju haft hela 16 grader i sovrummet inatt då fryser man bara om huvudet som råkar sticka ut, elelr om man vänder sig och hamnar på en bit lakan som inte befunnit sig under täcket.

Att jag även fick i mig mjöl av misstag igår så att magen är i uppror och värker är väl bara positivt för viktnedgången eller?

Just det, kollade även saldot på lönekontot efter årets värstingmånad..

Jättekul..

Tur det finns rep på OK

7 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till klubben för "för-mycket-månad-kvar-av-lönen"

Anonym sa...

Har du ingen gasolvärmare att lägga i sängen? Eller lägg ett gäng värmeljus där och tänd på, då blir det nog varmt.

Anonym sa...

Jodå jag kom på i morse att jag vunnit en kupévärmare för inte så länge sen:-)

Tack EKo.. jag sällar mig till klubben

Anonym sa...

Du har ju katt !!

Anonym sa...

Katten göre sig icke besvär i min säng, då får jag astma!!! Ses på APT´n i eftermiddag:-)

Anonym sa...

Katten göre sig icke besvär i min säng, då får jag astma!!! Ses på APT´n i eftermiddag:-)

Anonym sa...

uhhuu.. :/
släng dig över telefonen o be KP maka sig över te dig för att fixa din förbaskade dumma element som inte vill värma dig...

Hoppas det löser sig så snabbt det går..