2009-03-04

Dejt

För en stund sedan blev jag utbjuden på dejt på fredag:-) Vad säger ni om det? Eders Pangbrud ska uppvaktas minsann.

Musikalen Footloose stod på agendan så jag tackade villigt ja. Att mannen som bjöd ut mig är en riktig snygging gjorde inte saken sämre. En heting i mina ögon, gammal gubbe kanske i andras men i mina är han en riktig läckerbit.

Jag ser verkligen fram emot en helkväll i hans sällskap. Bra musik och en kanondejt, vad mer kan man önska?

Vad KP tycker?

Nja jag tror han gillar det hela, riktigt mycket faktiskt.

Det är ju han som bjudit ut mig.

:-)

8 kommentarer:

Monica sa...

va kul ! tar du med en lite nelk eller? och festar loss på?

Anonym sa...

Nelk?? Vi dricker inte nelk i Närke vi dricker mellanmjölk.-)

Anonym sa...

Hihihi....hääärligt!!!

Kram

sofie sa...

Hoppas att ni får roligt.Kram.PS:Jag tycker då inte att han verkar gammal och det gör inte du heller inte en dag över 30.Hur går det då med Fredags vinet?

Anonym sa...

Tack Sofie.. inget vin vi ska skjuta på lördag:-)

Anonym sa...

Åjaaa, mellanmjölk och mellanmjölk........

Anonym sa...

ååååååå sööööööött!!

Anonym sa...

Klart det var KP!