2009-03-08

Insnöade igen

Tar vintern aldrig slut? Dagens tävling genomfördes i snöyra och blåst, efter att vi äntligen kommit hem, väglaget var inte det roligaste, ja då fick vi skotta undan minst 5 cm snö.

För min del räcker det nu.

En härlig skyttehelg. Efter sju sorger och åtta bedrövelser känns det som om det kommer att lossna lite. Nu ska man aldrig ropa hej men att skjuta 71 p av 80 möjliga på en bana som är så svår och komplicerad som den i Borås det är helt enkelt j-ligt bra:-)

Dom misar jag gjorde berodde helt enkelt på att jag tittade lite på figurerna, två av skotten kunde lika gärn ha gått in och de flesta av mina träffar satt snyggt mitt i figuren. Ett tecken på bra avfyringar. Jag hade riktigt höga s.k särskiljningspoäng.

Ja det var helt klart värt att åka 60 mil i busväder´. En bra genomförd tävling påverkar mitt Pangbrudshumör positivt.

Den här arbetsveckan kommer att bli något trevligare pga det. Trots att jag har ett par mansgrisar till chefer:-)

Det är internationella kvinnodagen i morgon och då göre sig icke dylika manschauvinister besvär:-)

Fin kväll alla och stort tack för alla fina kommentarer.

3 kommentarer:

Monica sa...

idag är dte väl kvinnodag eller ska ni fira i morgon?

Monica sa...

glömde skriva du är djävligt duktig ;)

Anonym sa...

Ja det har du rätt i, jag är lite datumvilsen:-) Tack Monica, i helgen har jag varit duktig