2009-03-14

Same shit

Det lär inte bli något direkt inspirerande inlägg det här. Vad har jag att komma med egentligen?

Skytte hela helgen, som vanligt. Mina åsikter om SEB-löner, kunggiftermål och diverse mördare vet ni redan.

Att jag helst av allt hade råd att resa nu är inte heller det någon hemlighet. Teensen gör inget större väsen av sig.

Jo Fjunet har skolkat två lektioner förra veckan, ska man slå på stortrumman då? Dotter och jag ska åka till stora kpcentret sen för att inhandla en Adidasjacka åt henne på Marieberg. Jahapp tänkre ni, intressant eller??

Pojkarna fiskar, som vanligt det med, och i kväll ska vi alla se på melodifestivalen.

Där tror jag att jag lägger min röst på Ernamn för hon är såpass udda, men för övrigt mina vänner..

SAME SHIT!

2 kommentarer:

sofie sa...

Hoppas att skyttet går bra i dag.Kram

Anonym sa...

Ernman e cool. Men hon har inte en suck tror jag... eller jo kanske... alla queers lär ju rösta på na :-) Men jag lägger min röst på Carro :-D

Massa kramar.