2009-03-26

Jag gnäller

Vi betar av.

Den ena marshändelsen efter den andra läggs åt handlingarna. Årsmöte nummer ett är avklarat. Nu stundar arrangemang av vår stora tävling på söndag, därefter årsmöte nummer två och vi toppar månaden med att fira den nyutnämnde lille syndikalistens 17 års dag 1 april.

Japp 1 april är han född och det speglar hans personlighet. Han har humor som få och är oerhört fyndig i sina uttalanden, ständigt med glimten i ögat.

Nu är det fullt fokus på jobbet, har en del nya arbetsuppgifter jag snabbt måste sätta mig in i. Tävlingen på söndag kräver även det en del jobb av mig som kassör så jag ser fram emot min och KP´s egna lilla fjälltripp. Bara vi inga kids.

Gnäll gnäll och åter gnäll.. men vaddå det är det min lilla blogg är tillför. Kanske inte Jerusalems klagomur men väl min personliga.

Peace alla därute

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gullhulda, gnäll du! Det är därför vi är här... För att läsa om ditt ELÄNDIGA liv ;o)

Puss och kram och ha en trevlig PANGHELG!

Kram

Miasomärledigimorrn

Anonym sa...

Gnälla måste man få göra!!!

Gnäll på. Vi är här för att lyssna på ditt gnäll :-)

KRAM

sofie sa...

Kallar du det där för gnäll,då vet ju inte jag vad jag ska kalla det jag har skrivit på min blogg.DU gnäller då inte.Kram