2009-03-14

Här struntar vi i måsten och borden.

Jag borde ha gjort massor idag. Men det struntade jag i:-)

Så istället för att göra alla dessa måsten efter skyttet (som för övrigt gick bra idag med) tog jag med vackra dottern och for till stora köpcentret Marieberg.

Marieberg en lördag är något jag inte ens önskar min värsta fiende!

Men vad gör man inte för en vacker och shoppingsugen dotter med fick full av brinnande stålar.

Efter inköp av den snygga Adidasjackan till ett hutlöst pris på 800:- samt några toppar från Bik Bok var både hon och jag nöjda. Jag nöjd för att hon var nöjd:-) Nöjd och vacker. Men tro mig, det var skönt att komma ut därifrån. Shopping på nämnda köpcenter utföres säkrast en tisdagkväll frågar ni mig.

Själv köpte jag ingenting. Bra jobbat:-)

Efter den ansträngningen har jag bara fixat mat samt läst ut en bok.

Vissa dagar är helt enkelt till för att slösa på sig själv, eller en vacker dotter för den delen.

Fin kväll alla!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller mig undan Marieberg så mycket jag kan. Har inte varit där på drygt två år nu.

Anonym sa...

Klokt!

sofie sa...

Snälla hjälp mig även den här veckan att rösta på Tricky Dix.Kram

Monica sa...

vicken adidas var det , bild tack!!

Anonym sa...

Svart jacka med guldbrunt tryck..bild kommer