2009-03-30

Lycklig

Jag är en hämndlysten person, men tror på den "lilla hämnden" som en god vän till mig lärde mig en gång. Jag har skrivit om det tidigare så jag tänker inte ödsla energi på ett långt inlägg om den lilla hämnden igen. Ni får lusläsa bakåt i tiden om ni är roade:-)

Den bästa "lilla hämnden" jag vet stavas att bli lycklig. Om man är lycklig i sitt liv och nöjd med sin tillvaro ja då har inget lyckats. Ingen har kunnat sätta sig på en eller förstört ens tillvaro på något sätt. Inget är raserat. Ett ondskefullt uppdrag har har misslyckats om den utsatte är lycklig i sitt liv.

Jag är lycklig, mycket lycklig!

:-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

HÄRLIGT!!!

Jag älskar Lycka...
PS, vi ska titta på ett radhus idag...
Vill inte skriva om det på min blogg, min son smygläser där.....
:o)
Spännande....

KRAM till dig

Miasomharlitepirrimagen

Pangbruden sa...

Geees vad spännande!! Det är ju lycka eller hur:-) Kram

sofie sa...

Jag är lycklig nu på mitt vis,har tagit bort en som ger mig dålig energi och samtidigt slukar hon ennergi av mig.Kram

Majsanochmalla sa...

Du är mitt bättre jag!

Lycka är det bästa man kan unna sig själv!!

Bitterhet går feeeetbort!

Pok

Mallaocksålyckligbralla