2009-03-24

Det var väl själva...

Skellefteå?? Närke?? Nej mina vänner det här börjar likna fu-ng, j-a Sibirien! Ursäkta mitt språkbruk så här i arla morgonstund men 5 cm snö och 6 minusgrader gör att mitt humör sjunkit likt U137. (Tack Eko för rätt beteckning)
Jag fick skotta mig ut ur huset och gräva fram bilen. Vägarna är igensnöade och ishala. Jag tog mig knappt fram bakom alla milslånga köer som körde i 30.

På motorvägen!!

Men.

Solen skiner så förhoppningsvis är vintern snart ett minne blott och min blogg kan återgå till att vara en blogg och inte en j-a väderleksrapport!

8 kommentarer:

Anonym sa...

U137 - annars var det rätt ;)

Pangbruden sa...

Tack Eko jag ska ändra:-)

sofie sa...

Här skiner även solen.Kram

Anonym sa...

´Skotta..... det är ju bara fem cm. Solen skiner, det är vitt och skönt.

Malte sa...

Snön ska vara i fjällen! Basta!

Anonym sa...

U 137 sjonk inte - den gick pa grund. Wasa sjonk.. Titanic.. Birka Princess... Har i Dubai skiner solen, 30-32 grader pa dagen och ca 23-25 pa natten!

Anonym sa...

Jo jo.. i dubai ja.. U137 var den sjunkande U båten;-)

Anonym sa...

Kursk??