2009-03-01

Vad hände?

Det slog mig när jag läste Monas blogg att jag med åren förvandlats.

En gång i tiden var jag en partypingla av Guds nåde. Hellre en cigg i handen än en fot i skogen var mitt motto. Nätterna dansades igenom bland rökridåer och ständigt med ett glas i handen. Lite fransk touch sådär.

Nu har jag genom någon märklig evolution förvandlats till en friluftsknarkare. Skytte i skogar runt om i landet, pimpling, skidåkning och svamplockning.

Rökningen är ett minne blott och på lördagskvällarna har jag MELLANMJÖLK i glaset!!

Hur gick det här till egentligen?

7 kommentarer:

Monica sa...

gudarna vet . teensen fel hahaha

Pangbruden sa...

KP´s kanske:-) Mitt livs sista stora partykväll var samma kväll jag mötte honom;-)

sofie sa...

Jag tror det har med åldern att göra,man har inte det stora behovet att var aute längre,sen är det väl tv utbuden som gör sitt till.Kram

Anonym sa...

Nja inte är det TV utbudet:-)

Anonym sa...

Kan du ha smittats av det där kärlek ;)

Anonym sa...

Mellanmjölk Pangis? Har nog trott att du var en vin-hagga som jag o många andra här i vår lilla blogg-klutt?!

Majsanochmalla sa...

Mellanmjölkens land är underbar på sitt sätt..

Pok

Mallalängtarbarnenbralla