2009-03-29

Låååång dag!

Vilken dag!

Gick upp kl 06.00 i morse har sen jobbat stenhårt med vår tävling och kom hem först nu. Men det har det varit värt. Att träffa alla skyttevänner från när och fjärran är bara roligt. Så en fin dag blev det allt.

Skyttet gick bra igen, framför allt B skyttet (.32) Missade bara ett skott minsann:-) Slog många duktiga gubbar och tog en och annan fin skalp. Glad Pangis:-)

När jag skulle gå ut på C varvet (.22) gick musten ur mig totalt, redan då var jag slut men KP övertalade mig att gå ett varv i allfall. Tappade 4 skott (8 poäng) så det får vara godkänt med tanke på vad trött jag var. Sköt och åt druvsocker om vartannat:-) Nu säger jag godnatt och tack för mig hoppas alla ni andra haft en riktigt fin söndag..

..wherever you are..

5 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Hejja... du är skitduktig..

Pok

Mallasjönimorsekl6bralla

sofie sa...

jag tycker oxå du är duktig.Kram

Malte sa...

det var nog druvsockret som gjorde att du missade. Jag sköt bara bättre ju tröttare jag blev.

pangis sa...

Nej.. Jag sköt bättre på slutet efter att ha dragit i mig druvsocker.. Det var i början jag var trött

pangis sa...

Men jag sköt jävligt bra första varvet!!