2009-03-22

Kärlek

Jag är varken smörig eller sentimental men vissa helger är bara bättre än andra. Den här helgen har varit en sån. Därför gör jag ett undantag och blir både smörig och sentimental en stund.

Vi har haft en sån där helg som gör att vi känner och lite extra kära i varandra igen. Efter några år så går man ju kanppast omkring och är så där överförälskad, även om jag tror att KP och jag tillhör de som anses som relativt kära. (Vi tar mycket på varandra och pussas gärna)

Man behöver särskilda stunder i en relation, stunder som påminner en om varför just den mannen är mannen i mitt liv. (Ja eller kvinnan då)

Jag vet inte om det varit något särskilt eller om det bara är den allmäna sinnesstämningen. Kanske den halvtaskiga drinken i gårkväll eller att jag sköt riktigt bra eller varför inte den goda LCHF middagen:-)

Men.

Vi är riktigt mysigt småkära just nu.

Så mina vänner...

Därför ska jag ta och masa mig från datorn och kontoret och i stället äntra soffan med KP´s mage som huvudkudde.

Mjukt, varmt och skönt:-)

4 kommentarer:

Iraq-Lena sa...

Hmmm, fast det där längtar jag ju hem till. Inte KP men JE istället.

Anonym sa...

Man gör det..;-)

Majsanochmalla sa...

Gud/run så härligt det låter..

Pok

Mallabehållkänslanbralla

Anonym sa...

LillaMysMaja! Lovely!

Miasomälskarattliggapåarmen