2009-03-27

Upprörd igen

Det finns inte ord att beskriva den avsmak, äckel och det förakt jag känner för män som sysslar med sånt här

Dom är inte värda att benämnas män, dom är en skam för det manliga släkte som jag känner, respekterar och tycker om. Tack och lov så finns ni i övertal, ni schyssta sunda män!

Vad hände med er kvinnosyn? Hur kunde ni bli sådana här lusar till människor. Ja t o m lusen har ett högre existensberättigande.

Utnyttjande av barn eller kvinnor hör inte hemma i en demokrati, ingen annanstans heller för den delen. Jo det här är utnyttjande, det spelar ingen roll att de erbjuder pengar eller att de hävdar att tjejerna är med på det. Det är och förblir ett utnyttjande för att tillfredsställa sina egna lustar. Inget annat. End of diskussion.

Fy F-n för att behöva vara gift med något dylikt! Eller ha ett sånt pervo som pappa.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, detta går inte att förstå!! Hur kan dom ha blivit sådana? Var finns dessa karlar egentligen??
De män jag känner tillhör absolut inte denna kategori.

Majsanochmalla sa...

Jag finner inte ord.. En av de utnyttjade tjejjerna finns på FL..

Jag blir skogstokig bara jag tänker på hur någon människa kan göra så här mot någon annan...

Pok

Malladuärkloksomvanligbralla

Anonym sa...

Ja det märkliga är ju att det inte bara är ett fåtal av min art som har den där synen på tjejer heller.

Sen kan man ju bli fundersam över hur såpass många yngre flickor kan hamna i såna här situationer också?

sofie sa...

Fruktansvärt hemskt o det värsta dom är ju bara barn,kastrera karlarna som håller på med sånt här tycker jag.Det är ju hemskt.Kram

Anonym sa...

Mattias..Löfte om pengar antar jag..en del är missbrukade från början så deras syn på sex och kärlek är frövrängd. Det finns pojkar med som missbrukas.. Men det är torskarna som jag avskyr..aldirg offren, hur dom än hamnat i soppan så är dom offer.

Anonym sa...

öhh... det funkar inte o läsa det som står i länken du angav.. :S
det såg ut som en rena rama grekiska ord framför mina ögon :/

malte sa...

...och de så kallade "etno-hagsen", äldre damer, som åker till Gambia och har sex med fattiga yngre män och pojkar... Vad tycker vi om dem?

pangis sa...

Malte..minst lika illa