2009-03-23

Vilken vecka!

Tur det är ny vecka så jag slipper detta sentimentala sötsliskiga tramset i min ärevördiga blogg:-) Nej här ska kavlas upp ärmar och jobbas. Eller gå på möten. Sju st möten väntar mig under veckan, det är åtminstone fem st för många. Jag är ingen mötesmänniska, oftast leder de ingen vart utan det blir bara en massa prat som i sin tur genererar ett nytt möte.

Själv tror jag på effektivitet.

I eftermiddag ska jag till vackra staden Askersund. Förslag till handlingsplaner, för de i skolplanen prioriterade områdena, ska upprättas..

Sen är det skyddsronder, enhetsträffar och Gud vet allt resten av veckan. Jag ska även överta några arbetsuppgifter inom ekonomisidan vilekt föranleder några möten till och till syvende och sist har revisorn för vårat stora projekt sökt mig.

Till på köpet har det blivit vinter igen.. minusgrader och snö..

Pust...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det underbart. Snön täcker grämattan och bilen när jag tittar ut genom fönstret. Allt är vitt och rent igen.

Monica sa...

men nu får du hjälpa mig !! med htlm till tvitter jag mailar di mina lösen !!