2009-03-06

I afton bling bling

Oj då.. Fint ska det va minsann. Vi bjuds på snittar och vin innan aftonens föreställning:-)

18.00 startar schabberaset. (Hur stavar man till det egentligen?)

Då återstår ju den sedvanliga frågan, vad sjutton ska man ha på sig?

Svart tunika med spetsärmar, blåjeans och svarta high-heels. Kan det var något? Snyggt men inte för uppklätt och lagom tufft som det anstår en Pangbrud.

Dyrberg and Kern juvelerna får väl plockas fram, det ska vara äkta bling bling en afton som denna.

Det och läppstift!

Så får det bli.

Fin kväll alla!

9 kommentarer:

Anonym sa...

SCHNYGGO!

Låter som gjort för en Pangbrud

Ha en trevlig helg!

Miasomskautmedsyrranimorrn! :o)

Anonym sa...

Det heter tabberas, tror JAG.
Ska dit på lördag....

Anonym sa...

Tabberas heter det ju.. tack för det min vän

sofie sa...

Ska du göra tabberas så enligt Emil iLönneberga var det att man åt upp all mat som serverades och även på upplägnings faten så jag undrar om du orkar med nån musikal.Hoppas att du får en härlig o rolig kväll nu.Kram

Anonym sa...

Aj då.. Bäst jag håller mig till vinet:-) Kram

Anonym sa...

Låter trevligt, ha det så skoj! Och tabberas tror jag också det heter. Här soffar vi ikväll och ser på Let´s Dance, det är allt vi orkar...

Hälsn Eskortflickan som inte är värd namnet, fixade inte eskort hem förra lördagen när jag lovat.................:-(:-(-:(

Pangbruden sa...

Aj då eskortflickan.. Nu får kräla i stoftet! Rabatt på brev från transportstyrelsen kanske?:-)

Anonym sa...

Tabberas kommer faktiskt fran latinet och ar en forsvenskning av "tabula rasa", det vill saga tomt bord, i oversattning...

Nam et ipsa scienta potestas est!

Anonym sa...

Aha..tack för det Lasse.. kul att du är "back on track":-)