2009-03-06

Ocker

Då har jag fått en anledning till att inte rösta på sossarna då. Anledningen stavas Jan-Emanuel Johansson, den lille lismaren från dokusåpan Robinson som nu försöker sko sig fett på andras bekostnad.

Jag vill inte ha sådana typer i riksdagen helt enkelt.

Tro nu inte att jag tror att de andra är så mycket bättre, det finns säkert både fårskallar och gott folk bland våra styrande men den gode J-E´s försök till att skaffa sig stora extrainkomster medels ockerhyror föll icke mig i smaken direkt.

Undrar om han hade tänkt skatta för inkomsten?

Fredagen bjuder på dejt som sagt, den gode KP är mycket nöjd med att få bjuda ut mig så det bådar gott inför aftonen. Finstassen ska på.

Resten av helgen kommer att gå i skyttets tecken, vad annars:-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kära Nån!
Lilla söta PAngis!!!
Mycket vill ha mer, inte kan väl det ha varit en överraskning för en sån klok kvinna som du???

Men jag förstår kanske... vi är ganka lika, vi blir arga när folk är "dumma" och vill sko sig!
Ha en PANGHELG!

Miasomvillhahelg

Majsanochmalla sa...

Ha den bästa av alla helger min vän!

Låt kärlek och pistoler gnistra!

Pok

Mallamailarbralla

sofie sa...

Du glömde att skriva om Torsdags lunchen i går.Kram

Anonym sa...

jAG VET:-)