2009-03-04

Kyligt

Jag har ju lyckats med konststycket att skruva på elementet i sovrumemt så det inte blir varmt längre. Troligen är det en sprint som lossat. Jag som är en teknisk klåpare kan inte fixa det där och KP har jag inte sett till röken av på ett par dagar.

Således har jag max 14 grader i mitt sovrum. Har laddat med värmeljus ett par timmar innan sängdags och lagt alla kläder ute i hallen så jag inte behöver få köldskador när jag klär på mig på morgonen.

Jag sover iförd flanellpyjamas, sockor i merinoull och extratröja under ett duntäcke.

Endast nästippen sticker fram och jag sover som en stock.

:-)

11 kommentarer:

sofie sa...

Det där känner jag igen,synd att vi bor så lpngt i från varandra annars hade ni kunnat kommit o sovit hos mig.Hoppas KP snart dyker upp.Kram

Pangbruden sa...

Tack Sofie:-)

Anonym sa...

hmmm inte undra på att KP håller sig undan
:-) flanellpyjamas mm
ljus brukar ju annars fungera bra..
hoppas det löser sig snart....
sköt om dig
kramar Pålsbodamen...

Pangbruden sa...

KP har fullt upp med liten Tass den här veckan.. och han är van med mig i flanell:-)

Kul att prata med dig idag.. kram

Pangbruden sa...

KP har fullt upp med liten Tass den här veckan.. och han är van med mig i flanell:-)

Kul att prata med dig idag.. kram

Anonym sa...

Jag sover bäst när det är svalt i sovrummet och jag inte har något på mig under täcket. Ofta har jag fönstret öppet på glänt, (även på vintern) blir det varmt sover jag inget vidare.

Anonym sa...

Ja, det är ju det jag alltid säger. Det ska vara kallt i sovrum

Anonym sa...

Det ska ju vara svalt i sovrummet när man ska sova ;)

Anonym sa...

Han som är händig borde väl komma och skruva så du slipper flanella?? Vad duktig du är med dieter?? Men låter tufft att avstå kolhydrater tycker jag....

Anonym sa...

Om man inte vill sova då??? Hur kul är det då!!!

Anonym sa...

Gatu.. Inte det minsta tufft.. Man äter ju det gottaste hela tiden:-)