2008-05-07

Vi har trevligt också.

Vi har trevligt också.

9 kommentarer:

Buzan sa...

Tja bruden.. hur är det?
KOm att tänka på en sak.. har för mig att du jobbar på ett ställe som jag har en fråga om.. kaninte du mejla mig så ska vi se om du kan hjälpa mig med en grej.


buzliv@hotmail.com, och säg till när du mejlat, vete tusan om den funkar längre efter att jag uppgraderat till senaste versionen. men då får du en annan ...kramis

Anonym sa...

OK Jag mailar dig från jobbet i morgon pok

Majsanochmalla sa...

Verkar som om det är sjkuta man ska göra... Massor av snyggisar ju!!!

Pok

Mallaslängnernågraiväskanbralla

Anonym sa...

Jamen det är ju det jag försöker säga Mallan: Börja skjut träffa män ;-)

Majsanochmalla sa...

Hahha... Menar du att man kan "träffa" flera!??!? Ja tack!!
;-)

Pok

MallapåGbralla

Anonym sa...

jAPP.. se på mig jag har hunnit träffa två:-)

Anonym sa...

Hela skyttesverige är ju fullt med sådana godingar som jag..! ;-))))

Anonym sa...

Vem kan motstå en pang-kille som skjuter minst 4 varv 35-40 helger om året... Rena drömmen för vilken kvinna som helst!! :-)

Anonym sa...

Man kan alltså säga att du är bra på det där med skjut... eller? ;-)