2008-05-16

Tävling och resfeber

M&M smider planer på tävlingar och dylikt inför den stundande bloggdejten. Mitt förslag är att vi tävlar i pistolskytte. Då vinner jag och är nöjd. Är inte det ett ypperligt förslag?

Tror ni jag klarar av att arbeta idag.. nej icke.. jag irrar mest omkring och kollar faxen(varför nu jag ska kolla den?, bloggar, skriver mail med instruktioner till min chef (han behöver det) och dricker kaffe. Tur då att jag arbetat in och gjort klart allt tidigare i veckan. Lika bra att packa ihop snart.

Resfebern har börjat stiga!

8 kommentarer:

Anonym sa...

När det gäller tävling så vill jag ha ett ridpass, tar med egna sporrar och piskor.

Pangbruden sa...

Och jag ammo..

Att skjuta och rida.. det ni tjejer blir väl en bloggträff utan dess like.. OCH det är fri tolkning på allt!

Evelina sa...

Jo man måste skriva en verifieringskod...är för att slippa spam o så antar ja. Här kan man ju logga in istället, det är ju bra det :)

Rida o skjuta...ojoj låter farligt det där ;)

Anonym sa...

Jag rider bara...... naken..... *fniss*

//M

MEN är en hejjare på luftpickadoll!

Anonym sa...

Skytte och ridning under kontrollerade former är helt ok.. även utan kläder antar jag:-)

Anonym sa...

Fick en bild av dig och din Pangkille nu... '*fniss*..
Av nån anledning hade du cåjjbåjjhatt i min syn......

//Mia

Anonym sa...

Mia.. keps är kanske mer min stil.. hahahahahha Kram

Majsanochmalla sa...

Men kära häxsöstra mi...

Hur ska en MallaBralla som jag kunna panga öht... Det kommer ske en olycka... Tro mig...

Vi kanske kan panga med Majsans sons gula, små kulor...

Rida!??!? Mmm... Går finfint det om jag får välja häst... Jag tar han J!

Pok

Mallasportbralla