2008-05-16

Från mig med!

Från mig med!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Å här sitter jag, gräsänkan, med en chokladkaka och läsk. Poppade faktiskt en påse popcorn - första gången på mycket, mycket länge - men la av med ätandet när jag kände vilken äcklig fettbeläggning jag fick i gommen. En riktigt stark grogg skulle nog kunna fräta bort den?

Majsanochmalla sa...

BästaGoaPangisen...Skål!!!!

Bitte!!! Skåla nu med oss!

Kramar i massor!

Mallaåhh...Jagmårocksåbra...

Majsanochmalla sa...

Bralla... glömde jag ju...

Anonym sa...

hej på dig sötnos gratulerer med dagen till deg med ;)

Anonym sa...

skål!!

Nickedockans blogg sa...

Åh det låter fantastiskt... och jag säger skåååål och njut av er vecka... jag kommer sakna dina kommentarer... kramar om dig...

Anonym sa...

Heeej! nu är jag hemma på svensk jord igen! Det var INTE fel med en liten förkänning på sommaren... Hoppas ni får det lika bra som jag har haft! Sköt om er och njut! Pussar från mig och hälsningar från vår man i Darfur.