2008-05-25

Frukost på franska

Jag saknar den franska frukosten. En stor balja Latte vari man doppar små croissanter fyllda med vaniljkräm och sultanrussin eller choklad. Eller en au naturelle med smör och söt marmelad. Perfekt för en ickefrukostmänniska som mig. Det grova brödet i morse smakade inte gott även om jag hade god plommonmarmelad på.

Lika bra att återgå till mina vanliga frukostvanor, dvs ingen frukost alls.

Vad gäller Melodi grand Prix igår har jag egentligen bara följande att säga: När eunucken från Azerbadijan iförd änglavingar tog i så fick katten nog och gick ut.

Idag är det morsdag, önskar alla fantastiska mammor den bästa av dagar och att mina teens fått hjälp att komma ihåg den:-)

3 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Franska frukostar... JA TACK!

ESC... Vad fan är det? Moroten har fattat problemet... Smart/snygg/rolig katt!

Ha den underbaraste av alla mammadagar...


Pok


Mallamammabrallla

Anonym sa...

hoppas du får en fin dag *kram¨*Monica

Anonym sa...

DKÖNT att ha dig "hemma" igen!
Nästa helg åker jag med min Syjunta.... på hemlig resa.. så se upp alla surkossor, då tar vi över... någonstans i SverigE!


KRAM

//Mia

Eller som Pansis vill att man avslutar..
Kramizz