2008-05-30

Kärlek och shopping


Eftersom jag är kvinna har jag aldrig, och jag menar aldrig, något att sätta på mig;-) Därför var jag tvungen att shoppa lite snyggt inför morgondagens 40 årsfest. Vad tror ni om vita "knälånga" byxor, lång cerisefärgad något figursydd skjorta, svart/vita ballerina, svart kavaj och svarta smycken???

Modeblogga??...Moi??? Aldrig i livet;-)

Ringde KP och meddelade att nu var jag så sliten att när jag dyker upp där om en stund vill jag ha en drink, grillat och ompyssling. Han köpte det:-) Härligt, för det känns som det var längesen han och jag hade mysfredag för oss själva. Och sådan fredagar sätter jag värde på, dom är livskvalitet för mig.

Och kärlek.....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggast blir du!

//Miamedgördel

Anonym sa...

du blir kanonsnygg!
ha så kul på festen och en mysig freda med KP idag ;))
Monica

Majsanochmalla sa...

Du... Kommer vara snyggast! Vad du än tar på dig! En skönhet klär i allt!

Ha dett bäst!

Pok


Mallaantimodebralla

Anonym sa...

mina raringar ta nu inte i så sni spricek:-) POK

Anonym sa...

Det blir toppensnyggt!! Cerise är fint, önskar jag var lite modigare med färger.
Själv ska jag spela brännboll. Det blir korta jeans, en topp och joggingskor. Det finns risk at man halkar omkull framåt kvällningen så det gäller att vara praktiskt klädd!!

Anonym sa...

är du fortfarnad i kärleksneste ;) Monica