2008-05-13

Dagens

Dagens värsta: KP har fått gjort en rotamputation på en tand, ska äta penicillin i 10 dagar till och på köpet fick han betala 2000 kronor för det!

Dagens ironi: Den absolut klart snyggaste och intressantaste bonden i årets Bonde söker fru är homosexuell. Surt sa räven:-)

Dagens hostattack: Stog jag själv för i morse men hade tur att hitta en gammal flaska Mollipect som jag slurkat i mig.

Dagens fråga: Varför, och hur kommer det sig, att min bloggvän Flunkbuster varit i Frankrike flera gånger ofrivilligt?

Dagens badrum: Har inte hänt ett smack och inget verkar fungera.. Läs gärna mer på Bettans resblogg.

Dagens rätt: Isterband med Stuvad potatis.. Hederlig gammal husmanskost för en hungrig Pangis

8 kommentarer:

Anonym sa...

När det gäller KP: han kan tydligen konsten att roa sig dyrt!
När det gäller bonden: har inte spanat in honom än,men många homosexuella är snygga.
När det gäller hostan: jag har letat fram lite ethylmorfin. Varsågod o hämta!
När det gäller badrum: jag har trixat och grejat med lite knappar och hipp schilivipp så har duschknappen lossnat så nu fungerar den iallafall.
När det gäller dagens rätt: har inte lyckats få någon rätt ännu

Flunkbuster sa...

Vad det gäller mina eskapader i Frankrike så stämmer det faktiskt att jag aldrig varit där frivilligt.
Men däremot har fartygen jag arbetat ombord på, ofta besökt franska hamnstäder.
Så det är därför jag inte varit i Frankrike av fri vilja :)
Svårare än så var det inte.

Det egna köket är alltid bättre än det franska...tycker jag som faktiskt jobbade som kock några år i min ungdom.

Pangbruden sa...

Flunkbuster du är en man med många djup minsann:-)

Bästaste.. tack o lov för mediciner..

Anonym sa...

Oj, oj, oj... 10 dagars penecillin...Stackers han! Du kan ju bara tänka dig... mig Kärlek har en av kurerna i 20 dagar!!!! HAN är sjuk han!! *fniss!* Hemma blir det Korvstroganoff med Jasmineris! Gött!

KRAMEN!
http://livethosmig.blogg.se
Mia

Pangbruden sa...

Mia: Han har redan ätit i 10 dagar.. oj oj oj.. ;-)

Evelina sa...

dagens doft: Eldrök i håret och "Smaschmallows" i ansiktet. ;)

Det jag menade med att det såg annorlunda ut var när jag är inloggad, så bloggen i sig är den samma! :D


Ha en go' kväll du me!

Anonym sa...

Gurko: då luktar du finemang då.. som en äkta "skojt" Vi kallar scouterna för skojter hos oss. Lilla tass är Skojt..havsörn minsann och han blir så "sur" när vi "säger fel":-)

Mellan Vassen Och Land sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.