2008-05-16

Packad och hurra for 17 mai!


Packad? Jajamensan! Ett par timmars jobb kvar bara sen far vi i väg mot Skåne och första hotelövernattningen. tidigt i morgonbitti äntrar vi bussen.

Jag kommer att försöka mobilblogga och hotellet som var rätt hyfsat hade tydligen internet men fungerar det inte får ni helt enkelt vara tålmodiga och vänta till nästa helg. Jag förstår att det kommer bli tungt och jobbigt för er men tekniken råder man inte över:-) Tänk på mig? Jag kommer inte kunna läsa en enda av mina favvisbloggar på en vecka. Abstinensen kommer vara mig övermäktig. Snacka om avvänjning. Tur det finns viner att prova:-)

I morgon är det 17 maj! Till alla mina norska bloggisar med Monica i spetsen: Gratulerer med dagen! Hurra hurra for 17 mai!

6 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Bästa, käraste Pangis...

Ha den bästaste resan av alla...

Jag har skickat ett mail till dig!

En bamsekram Till er båda!

Säkerhetsbältena på!

Pok

Mallakommersaknadigbralla

Anonym sa...

Massor med BAMSEresekramar till dig! Kommer ni förbi Gävle p resan så nog ska jag ställa fram VIN!!!
Bara så du/ni vet.

Nice trip!!

//Mia

Pangbruden sa...

Mina raringar, fattar ni vad jag kommer att sakna er och era bloggar som börjar bli ett livselexir för moi! :-) Snyft

Jag kommer gärnar till gälve.. Kommer du med till Stockholm den 14? Kontakta mallan i såfall, vore nice

Anonym sa...

Ha en toppenresa! Och jag hoppas att ni packade klokt, dvs tog stora väskan och lämnade gott om plats för pavorna....:-)

Pangbruden sa...

Bautaväskan! alla mina kläder och 4 par skor ghamnade i ett hörn.. ca 20 flaskor torde få plats..

Anonym sa...

Fyra par skor!!! Jag fick bara ta med två