2008-05-24

Pangis goes Hollywood

Dra mig baklänges. Jag har gått och blivit filmstjärna på gamla dar! Här kommer man hem i godan ro indränkt i vin och god fransk mat och voilá! Jag är inspelad och redigerad, tyvärr ej photoshoppad men ändock en filmstjärna! Filmen är från tävlingen i Ramsberg för ett par veckor sedan och visar helt enkelt den bana vi gick. Ett ypperligt tillfälle för alla mina bloggisar att live få se vad som driver mig varje helg. Jag är den svartklädda skyttedonnan med gul Öpssktext på ryggen och blå keps med skygglappar:-) Som ni vet går man ju upp minst 14 kilo ellr nåt sånt på film för inte sjutton har jag en sån där ladugårdsvägg till häck;-)

Den som så önskar kan självfallet få min autograf och efter detta förväntar jag mig röda mattan den 14 juni:-)

Oscar nästa... eller?

12 kommentarer:

Flunkbuster sa...

"Ladugårdsväggen" är helt ok tycker jag !)
Intressant att se vad det går ut på det där pangandet som du håller på med.
Det är ju lite likt det som en del jägare brukar hålla på med när det är dåligt med "jaktbart vilt" mellan jaktsäsongerna, nämligen tävlingsformen "Jaktstig".
Det är också en riktigt rolig hobby att hålla på med, men det krävs en hyfsad "hagelsprakare" förstås.
Själv har jag bara varit med på en jaktstigs-tävling.

Pangbruden sa...

Tack Flunkbuster.. nu står du på min julklapsslista:-)

Anonym sa...

Ja jag vill ha den första autografen, den har jag förtjänat! Jag har ju varit din ledsagare nu när vi har varit på vinresa. Jag har ju ledsagat dig mellan flaskor,vinodlare,
norrmän, kockar o brylepuddingar.

Anonym sa...

Välkommen hem och lycka till i filmens värld,var ska stjärnana vara om inte på vita duken...måste komma ihåg att ta en autograf nästa gång vi ses kan ju bli värdefull.....
kram från Pålsbodamen

Majsanochmalla sa...

Hej där Pangisen! Välkommen hem... Du har varit saknad! Jättesaknad!

Men själklart hoppas vi da haft en fantastisk semester!

Många varma kramar!

Pok

Mallanubörjardetdraihopsigbralla

Pangbruden sa...

Merci! Merci Beucoupeau

Anonym sa...

Tyckte du var skitsnygg! Välkommen hem, vi har saknat dig!

Pangbruden sa...

Tack ynglet.. några bra allsvenskeresultat?

Anonym sa...

När man står så där bredbent ser alla breda ut.

Anonym sa...

Tack Malte.. Jag står ovanligt bredbent elelr hur:-)

Anonym sa...

Världens längsta intro innan man fick se skotten... höll på att dö. Hur löd resultatet på just den skjutningen?

Pangbruden sa...

Frippo: På dom två stationer du såg sköt jag fullt, dvs satte alla skotten. sköt även fullt på 3 stationen men sen gick pistolen sönder. Jag fick låna ett slutstycke av han som filmar och kund fullfölja. Tror jag fick i hop 39 träff till slut (Av 48) och det får vara acceptabelt när pistolen pajar.