2008-07-19

Speedway=Erotikdöd

Här sitter vi KP och jag. Vi har delat en flaska gott vin och ätit god mat. Vårt samtal är djupt och intressant. Mestadels pratar vi om skytte men även om våra planer kring ombyggnation, barnen och giftermål. Det där sista är det nog mest jag som pratar om... men ändå:-) Hur som helst en mysig kväll och DÅ. Som en blixt från en klar himmel meddelar kära pojkvännen att han bara måste gå och kolla hur det går för speedwayförarna på TV. Speedway!!! Jag som trodde att han endast var skytte och fiskeintresserad. Men nejdå.. speedway, fotboll, friidrott ja ALLA tänkbara sporter lockar hans intresse.

Tur att han har en kvinna som är lika sportintresserad hon.. Nästan iallfall:-) Men mina vänner läs rubriken;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Speedway går verkligen bort... jag förstår.

Anonym sa...

Det är kul at utöva men tråkigt att titta på. Jag begriper inte att det är en av de stora publiksporterna.