2008-07-30

Jag och min häck:-)

Jag och min häck:-)

10 kommentarer:

Flunkbuster sa...

Passa dej så du inte klipper häcksaxen rakt i ett getingbo bara, det har nämligen hänt mej några gånger!

Anonym sa...

.. tja jag kan ju behöva motionen.. att springa därifrån menar jag:-)

Anonym sa...

Vad du är flitig på semestern, men jag vet...häckar behöver ansas, både ute och inne..hahaha. Låter som ni haft det härligt på Åland. Själv sliter och släpar en annan. Men nästa vecka, då har jag il semestro igen!

Pangbruden sa...

.. nästa vecka börjar jag jobba igen:-(((((((((((

Buzan sa...

Ni är sååååå snygga! Lite avis... men min ärlite högre, eller säger man sitter högre upp? ;-P
kyss och hångel

Anonym sa...

Ha ha det var fyndigt ;-)

Stort att du klipper häcken. Det skulle jag aldrig fixa tror jag...

Flunkbuster sa...

Trädgården får aldrig vara större än att ens fru kan sköta den ;-)

Pangbruden sa...

När man blivit ensamstående är det bara att lära sig att klippa häcken. Jag ser det som motion. Gäddhänget får sig en rejäl dust.. men fyy vad stor min personliga häck blivit de senaste åren... Tack mina raringar för alla komplimanger.. behövde dom:-)

Anonym sa...

SNYGG, DIN HÄCK ALLTSÅ; och jag MENAR DET! Kramkram, ses inte i Vingåker och ha ett kul bröllis - på lördag tänkte jag närmast på! //VÄn V

Anonym sa...

haha, fina häckar ;-)