2008-07-18

Om kärlek och grovkalibrigt

Njuter av gott rödvin och fantastisk fin mat. Vi handlade korv från en lokal slaktare i Hallstahammar. Den bästa jag ätit. Utöver det så inköptes goda färskostar och mild rapsolja. Kvällen är vår. Inga barn bara jag, KP och vår starka kärlek. Kan man ha det bättre?

Tidigare i afton var vi nere på skjutbanan och testade ny ammo till min revolver. Jag erkänner villigt att jag är lite såld på "grova" saker. Nu menar jag grovkalibrigt skytte, vad trodden ni:-) Jag är ingen finlirare jag gillar B-, R- och A- (9mm)skyttet bäst. Bara mitt materiel fungerar som det ska så brukar jag skjuta bra i dessa vapengrupper.

Trevlig kväll alla, det har vi:-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fungerade den nya ammon eller var det samma problem med den?

Anonym sa...

Du får mig att dra på munnen denna morgon, du har alltid varit sådär lengrov i munnen härliga Amie, njut av kärleken! Väv V

Anonym sa...

Ja, det låter himla mysigt. Nu längtar jag efter Ljusblå här.

Anonym sa...

Lengrov.. ja det stämmer nog:-)

Malte: Det var de kulorna med kopparmantel som vi köpte på SM dom fungerade bra och blyade inget.

Doc..Jag förstår att du längtar, man gör det