2008-07-25

Busfrö

Min man KP är ett busfrö. Ett riktigt busfrö, ni vet ett sånt där som man kan se i gamla pilsnerfilmer. Han är född sån och kommer så förbli:-) Till synes och på ytan är han lugn, stillsam och tystlåten men skenet bedrar för så fort han kan så så finns det ett litet hyss som står och väntar. Han är hyssig med glimten i ögat så det går ju inte att bli arg på honom men ni ska veta att så fort han passerar bakom min rygg är jag stel för jag vet att han kan bara inte låta bli att kittla mig:-)

Hur som helst, nu ska vi tvätta bilen hemma hos honom och jag vet att jag kommer vara nedsprutad med vatten innan aftonen är över och bilen ren.. Jag har rustat mig på så sätt att bikinin får vara på och det är ju närmre 30 grader ute tack o lov.

Man måste vara förberedd när man lever med ett busfrö förstår ni:-) Men det är därför som jag älskar honom så mycket!

Nu far vi till Åland i arla morgonstund.. bilder kommer som alltid! Må gott alla

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med bus, man måste ha roligt här i livet! Ha det så bra semestern på Åland, ni två

Anonym sa...

Tack Gatu..saknade dig vid Tisaren igår..och idag..

Majsanochmalla sa...

Hahh... Bus är kul... Köp en vattenpistol och förekom spjuvern!

Det bästa till er!

Kram

Mallabusbralla