2009-05-11

Balsam i håret är inte balsam i själen alla dagar...

Tillbaka på banan, skjutbanan alltså. Det är märkligt det här med precisionsskytte. Ju snabbare och "slarvigare" jag skjuter desto bättre går det, men tar jag det lugnt och siktar och kramar försiktigt jag då får jag Parkinsson och skotten far åt pipsvängen.

Som vanligt 4 riktigt bra serier och två riktigt dåliga.. Märkligt som sagt.

Vackra dottern är utbjuden av faster och farbror ikväll. Behrn Arena och ÖSK mot Bajjen:-) KP och lilla Tass är också på plats och dom verkar ha kul för sist jag hörde så stog det 2-0 till ÖSK..

Tur det annars hade hon väl kommit hem som ett fruset åskmoln.

Jag ska gå och skölja ur balsamet ur håret, glömde det igår kväll när jag duschade.

Demens?? Något åt den stilen ja. Duschade klart klev ur och torkade mig innan jag satte på mig pyjamasen och klev ner i sängen. Jag kan sova med blött hår för det är så tjockt att det fungerar ändå. Jag kunde däremot inte begripa vad starkt det luktade om mitt nya shampoo.. men men så kan det ju vara ibland.

Jag somnar fort och i morse var jag sen och som vanligt förvirrad. Lite kaffe först och sen på med dagens smink. Därefter skulle jag fixa håret. Kändes konstigt, lite halvsträvt. Svårformat. Som tagel..

Nej jag hade inte tid att skölja ur något hår då.. bara att kliva iväg.

Jag har i allfall haft en rejäl inpackning.

Långtidsverkande.

Undrar om det fungerar på hjärnan också för den verkar verkligen behöva en behandling.

:-)

2 kommentarer:

Lotta sa...

snacka om inpackning! Blev ditt hår lika fantastiskt som i reklamen nu då, svallande vackert?

Pangbruden sa...

Svallande kanske.. men mer åt det tagelliknande hållet.. som en äkta hästman alltså:-)