2009-05-23

Nog är alltid nog

Jag har varit så trött de här dagarna, sådär djupt innerligt trött. Det känns nästan inte som om man ens vaknar. Det kan vara fjälluften, allt nyvaket pollen här eller vinkonsumtionen förvisso:-) Det kan även bero på att det är innerligt stressigt på jobbet men jag har även alldeles för lite tid hemma. Jobb eller skytte var och varannan kväll och endast en enda helg har jag varit hemma den senaste tiden.

Det blir ändring på det fr o m nu. Hur trevligt det än är att resa bort och hur kul det än må vara att skjuta så behöver jag bara få vara hemma. Rensa och städa i mitt eget hem. Hur ska jag annars kunna flytta? Om jag bara befinner mig någon annanstans hela tiden..

Jag är lite less på det, att fara runt såhär..

Så nog är nog och i fortsättningen satsar jag på min egen lilla tomt.

Så får det bli!

Inga kommentarer: