2009-05-28

Man häpnar

Det har ju varit stor uppståndelse i kvällstidningarna angående den blivande prinsens njuroperation.

En av rubrikerna löd; Så övertalade Daniel Victoria att åka till Grönland.

Men kom igen nu? Har verkligen Expressen en reporter hemma i kammaren hos dom som sitter och lyssnar till konversationen:-)

"Jomen älskling, klart du ska åka" "Neej jag vill inte lämna dig i denna din svåra stund" " Jomen åk du bara, det går bra, det är ju bara en liten..."

Bla bla bla..

Alltså jag undrar? Hur i hela fridens namn har Expressen koll på deras privata samtal? :-)

Mina vänner läs nu med cynismens öga, det är väl självklart att jag förstår att rubrikerna går i bästa Svensk Damtidningsstil.

Man häpnar över deras uppfinningsrikedom!

:-)

2 kommentarer:

Iraq-Lena sa...

Inget hindrar kommersialismen! Så länge folk läser och köper tidningen, så länge kommer dom att hålla på.TJÄNARNA TJÄNAR in PENGAR ÅT SINA HÄRSKARE. Märkligt detta med bröllopsbestyr. Kolla på min blogg så förstår du vad jag menar, hihi ;-)

Maria sa...

Javisst är det konstigt hur expressen och aftonbladet vet precis allt? Förmodligen funderade hon inte ens på att stanna hemma eftersom han ändå hade sin mamma och andra nära där.. det är vad jag tror och sen hur ont har han egentligen haft? enligt tidningarna har han haft dödsont.. kan han ju ha haft men bara för att det står så tror jag det inte :)
Jaaa.. självklart donation. Hemskt med din pappa!! Min pappa fick ingen ny njure. Med den hade han kanske levt ett litet tag till. Jobbigt när någon nära dör.