2009-05-11

Robinson KP, vad tror ni om det:-)


Tittar på Robinson och funderar på att anmäla KP.

Jag tror han skulle göra en utmärkt Robinson. Lite tyst och mystisk sådär, han skulle säkert framställas som skum. Lite smygflirtig mot tjejerna men den där som killarna gärna kommer att fråga om saker. Han som går undan och studerar men som är med, helt klart med:-) Den mystiske fixaren med vackra bruna ögon.

Fiska skulle han göra hela dagarna och stark som en oxe är han. Han skulle klara både smartytävlingar och de fysiska lika galant. En och annan seger skulle han nog bärga hem.

Och ve och fasa om något bär emot för mycket, eller att folk gnäller och tjatar, ja då skulle han kunna visa upp sitt humör, det kunde bli bra TV av det:-)

Att gå ner några kilon i vikt vore inte heller fel, kanske snarkandet skulle minska en aning.

Men framför allt så skulle han sakna sin familj så till den milda grad att produktionsbolaget skulle tvingas att flyga ner mig och lilla Tass på ett sånt där romaniskt strandbesök. Och några dagar på lyxhotell i Malaysia vore inte helt fel.

Jag tror jag ska skicka in en ansökan åt honom på direkten:-)

9 kommentarer:

Christina sa...

Ja GÖR det! Som en liten överraskning ;)

Pangbruden sa...

En diskret liten.-)

Anonym sa...

Så ska han springa runt på massa Mingel-partyn, sen, när han vunnit... Då får du ju bo SJÄLV i alla fall!!

Nä ni kan leka Robinson, hemma, själva... då har du tjing på honom hela tiden....

MiasomtrorPAngisskullevinnahelaskiten

sofie sa...

Jag håller nog med Mia. Kram

pezze sa...

tjjaaaa...
vaffö inte :)
svårt o avgöra om det skulle passa honom.. tror han vill hellre att det ska ske på hans "villkor", typ som när han vill ut o fiska o när han vill hem till en mjuk o go säng med pangis ;)*L*

pangis sa...

Jag är allergisk mot kokos så jag skulle svälta ihjäl:-) Jo jag är allergisk på riktigt.. sväller igen i halsen och får massa prickar mm

Mattias sa...

Ja, det skulle vara roligt att se honom sitta där i träsket och berätta om sin fantastiska pangbrud ;)

Pangbruden sa...

Jo jo:-)

Monica sa...

ja gör det hahaha ;)