2009-05-06

Listan

I brist på arbetslust kör vi en lista.. Snodd av Bitte som snott den av någon känd bloggare jag inte kan nämna vid namn. Min lilla blogg skulle rodna av skam då:-)

Enjoy och sno den gärna!

Hur många gånger har du varit kär? Tja.. Fan vet.. mest kär har jag i allafall varit i KP det är i allafall sant.

Favoritgodis: Ingen aning, äter sällan godis men kola kanske

Coolaste stad du har besökt: Oj, London är väl coolast men inte vackrast. Vackrast var nog Brügge i Belgien.

Action eller Skräck? Skräck! Action tråkar ut mig.

Vill bli när du var liten: Arkeolog:-)

När fick du din första kyss: I fyran när vi lekte ryska posten, mycket spännande:-)

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Sportig, pratig och ganska vild men ordningsam vad gäller skolan. Fick höga betyg samtidigt som jag både tjuvrökte och drack snodda kylskåpsblandningar:-)

Vad är du beroende av? Nikotin men röker inte längre.. just nu har jag ett anfall så jag tuggar lakritstuggummin för fulla muggar:-) Annars kaffe.

Dagens roligaste händelse: Väntar jag fortfarande på..

Dagens tråkigaste händelse: Hoppas jag inte dyker upp..

Dagens humör: Jobbat mycket idag så humöret är därefter.. men jag är för det mesta på bra humör.

Vilka tv-program följer du? Greys Anathomy såklart men just nu även Robinson:-)

Vad gillar du mest med dig själv? Tja jag är som ett bra rödvin, blir bara bättre med åren. KP har tur där:-)

Vad gillar du minst? Har lätt att prioritera bort sånt som är tråkigt men nödvändigt att göra.. Väntar gärna in i det längsta.

Vad är det roligaste du vet? Resa, skulle vilja resa mycket mycket mer. Skytte och skidåkning gillar jag med men resa smäller högre.

Har du något motto? Två.. Varför gå på vatten.. och Det löser sig..

Hemlig hobby? Nej men en ovanlig sådan.. däremot är den väl knappast särskilt hemlig:-)

Något vi inte vet om dig? Ni vet väldigt lite om mig.. men kanske tror att ni vet det mesta:-)

Vad ångrar du? Något jag inte tänker skriva om här.. någonsin.

Vad önskar du? Mer pengar.. så jag kan resa..

Vad klarar du inte dig utan? Min familj.. utan dom är jag platt.

Vad gör du helst en vardag? Helst?? Tja vad hinner jag med efter jobbet och skyttet egentligen. Jag gillar att sitta ner åtminstone en kvart och prata med kidsen.. läsa lite kanske.

Vad gör du helst en lördagskväll? Äta och dricka gott samt umgås med KP och kidsen. Oftast blir det en tidig kväll eftersom vi tävlar de flesta söndagar. Fredag är min kväll det!

Vad har du mest av i din garderob? Jackor jackor och åter jackor.. Sen har jag en del toppar.. och jeans.. men aldrig något att sätta på mig.. Märkligt? :-)

Drömjobb? Läkare i Greys Anathomy såklart:-)

Jahapp där tog det roliga slut då.. bäst att jobba lite till då.. även om det inte handlar om något drömjobb direkt.

2 kommentarer:

Iraq-Lena sa...

Tack, har snott den men inte fyllt i den än. Tänk en del saker kan jag kopiera rakt över. Skidåkning m.m Kul! Men inte alltihopa. Tack för det också!

Mattias sa...

Har också snott den nu och ska lägga in den senare i min numera återöppnade blogg för några dagar ;)