2009-05-28

Jag är för ung för boule

Jag är för ung för boule.

Jag vann alltså inte men silvermedaljen blev iallafall min. Självfallet gick segern till en dam som är något närmre pensionen än mig.

Boule passar nog den älder generationen något bättre för snacka om långsamt segt spel. Jag som är van med 10 sekundersskjutningar bli alltför stressad.

Lyckades dock slå ut chefen vilket jag anser vara aftonenes bästa händelse:-)

Nu måste jag dra igång arbetsdagen, ännu en lång dag står på agendan. Mycket att göra och eftersom det är Maj månad avlöser avslutningarna varandra.

I afton blir det således teater. Den unge syndikalisten skall visa upp sina konster inom den kulturella världen.

Pust

5 kommentarer:

sofie sa...

Grattis till silvret. Kram

sofie sa...

Kan man få ett smakprov även då? Kram

pangis sa...

tROR DET BLIR SVÅRT.. Jag brukar få filmer av hans pappa och han är bortrest

Anonym sa...

VANN du inte???????????????


Miasomtyckerattdubordevunnit

pangis sa...

Tycker jag med,, men man har inte en chans mot pensionärer i boule:-)