2009-05-10

Syndigt

Synden straffar sig själv har man ju fått lära sig och igår kom påminnelsen för min del.

Jag syndade.

Jag åt chips.

J-ar vad ont i magen jag fick.

Om det var värt det?

Nope faktiskt inte. Jag är ingen chipsmänniska men fick ett saltsug lagom till Robinson och har man tagit ett chips går det knappast att sluta. Äter man LCHF så kan man inte bara kasta sig över en chipsskål ostraffat.

Idag fortsätter vi med våra "Vimåsteflyttaihopförberedelser"

Varför vi måste? För att vi inte längre vill leva på varsitt håll.. Vi trivs tillsammans.

Så enkelt kan det vara..

5 kommentarer:

magnus sa...

Det enklaste är oftast det bästa.

Malte sa...

...ändå har jag berättat om när jag åt chips. Men men det är svårt att lära sig av andras misstag.

pangis sa...

Malte.. Du vet väl hur mitt minne fungerar? Kort men intensivt..

Anonym sa...

Det låter så mysigt... vi får fortsätta att ha två adresser... ett tag till i alla fall... Vi är så osynkade när det gäller åldern på våra barn... tror jag ska skriva ett inlägg om det....

KRAM gumman!

Miasomhaftenrolighelgmedbrudarna

Pangbruden sa...

Mia.. Jag kan förstå det..