2009-05-09

Reslusten har ökat..

Första sovmorgonen på en evighet och det var underbart.

Läste Lonelyplanet guiden till London igår och det säger jag hade jag pengarna så for jag direkt.

London är suveränt, har varit där ett par gånger, och jag har reslusten i blodet just nu. Har titta på kort från våra bilresor i Europa i veckan och det brinner i min resesjäl. Har man en gång börjat resa ja då är det svårt att sluta. Men tyvärr har jag inte pengarna:-(

Men så fort vi fått tummen ur våra bakar och sålt mitt hus ja då ska det resas mina vänner.

Hit och dit, kors och tvärs. Inga svininfluensor i världen kommer att kunna stoppa mig.

Platser ska beses och återses och vill KP vara hemma och fiska ja se då får bästaste ställa upp och följa med..

Bara så att du vet:-)

Nu är det dags att starta röjet så att vi får huset i säljbart skick någon gång..

Vilket j-a jobb vi står inför..

2 kommentarer:

Eskortflickan sa...

Jobba på nu, förstår att ni har att göra....Jag som inte oljat min altan än, hann under stort ståhej städa igår kväll för en gångs skull(sanera)...Låter härligt med resplaner. Just nu är det mina barn som har planerade resor både hit och dit, själv ska jag jobba så jag kan hjälpa till med finanseringen av dessa:-)

LJ Media sa...

Berlin, Pangis. Berlin...