2009-05-16

De oromantiska..


KP raringen är ingen romantiker, långt därifrån, men han älskar mig. Det råder det ingen tvivel om.

I går hade en glimt av ett romantiskt anfall och berättade att jag betydde allt för honom. Mitt hjärta blir alltid varmt av sådant så kvällen var fin.

I morse berättade jag det för Bästaste vännen, att KP mycket fint sagt detta. Hennes reaktion blev inte vad jag väntat. Inget åhh vad rar han är eller vilken fin man du har.

Nej Bästaste svarade krasst att "Jag måste ringa honom" :-)

Ja ja alla vill vi väl ha en del av kakan:-)

Bästaste vännen är således även hon totalt oromantisk, det som slog henne var att hon behövde diskutera sin element med KP..

Den ena mer oromantisk än den andra och så jag, den obotlige, någonstans i mitten..

Tur att jag har dom:-)

Nästa helg spenderar vi i Sälen!

2 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Hahha..

Bästaste kommentar var oslagbar..

*skrattar högt*

Klart du var värd en kärleksförklaring!

Pok

Mallamittemellanromantiskbralla

Pangbruden sa...

Gissa om vi skrattade:-)