2009-05-29

På väg att bli stor och mot Prag

Trött, vacker dotter kl 03.00 inatt. Hon strök sina kläder och packade själv, hon fixade frukostmatsäcken och plockade frivilligt ur diskmaskinen. Pass och försäkringskort samt pengar kamera och mobil hade hon full koll på.

Hon börjar bli stor.

Nu två dagar i Berlin och tre i Prag. Hoppas dom får "The time of their life"

Själv är jag tacksam över att jag inte är personal på Karl-Johan´s skola i Örebro just nu.

Tänk er att åka buss med 90 hormonstinna, överspända och alldeles för glada 16 åringar:-)

Fin dag all, här har vi sol och sommarväder.

6 kommentarer:

Lennart sa...

Jag har kört bussar med såna passagerare. Kan säga att det var ingen risk att jag somnade vid ratten.

Pangbruden sa...

Kan tänka det.. nu är ju dom här eleverna oerhört skickliga på att sjunga så det kansek går bra ändå:-)

sofie sa...

Jag önskar även dig en fin och härlig helg. Kram

Christina sa...

Å maj gåd. Jag beundrar dig för ditt coola inlägg. Själv hade jag skrivit HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP. Jag läser. Och lär.

✿Ewa sa...

Ja det kommer garanterat att bli "The time of their life". En he-elt underbart kul resa. Jag skulle gärna vara dom MEN absolut inte deras lärare *lerstort*

pangis sa...

ChristinA JAG ÄR BARA COOL PÅ YTAN:-)