2009-05-08

Skyttefritt tammetusan!

En skyttefri helg. Inbokad sen länge.

Jag ser faktiskt fram emot att röja min altan och min vind, putsa mina köksfönster och plantera några blommor.

Jag är väl den siste i Sverige som gör vårfint på min altan.

Men bättre sent än aldrig och som den Närking jag är säger jag bara..

Än kan det komma lite snö så vi får väl se vem som skrattar sist:-)

Fin helg alla, jag ska sluta om en timme och bege mig ut på en shoppingrunda.

Rosévin, lite mat (teensen kommer hem, hoppas jag) samt spana efter ett par bra byxor att skjuta i.

Shopping is da shit när man krånglar med arrangörer:-)

5 kommentarer:

Monica sa...

ha en skön helg själv sitter jag i bilen på väg uppåt;)

sofie sa...

jag önskar dig oxå en trevlig och mysig helg.

Är lite nyfiken nu i fjol tog ni i eran förening hem mycket medaljer och priser där ni ska eller skulle ha tävlat nästa helg? jag har min åsikt om det är som jag tror med dom där tidiga tiderna ni fick. Kram

Doc sa...

Trevlig helg.

pangis sa...

Sofie.. Vi tog de flesta guldmedaljerna... och tog vi inte guld så tog vi de andra med.. Jag tror inte det beror på att de är "rädda" för oss det finns många bra skyttar.. även i vår klubb som ska dit..:-) Vi är en av Sveriges bästa klubbar.. kanske inte jag men några av killarna i klubben,, KP bla. Men jag tror det är ett bakslag om skyttar som KP bojkottar VSM.. Han har lite pondus inom sporten:-)

Malte sa...

Skyttefritt??? nu när det finns så många tävlingar att välja på. För mig blir det kretsfält i Ramsberg på lördagen och Mästarträffen i Överum på söndagen.