2009-05-31

Dagen då sommaren fortsatte..

..Var det morsdag och jag firade med att köpa en stor vacker Fucchia till mig själv:-)

..Fick jag sms från vackra dottern på väg till Prag

..Ringde jag Fjunet och påminde honom om att han glömt sin mamma, men han hade en present i allafall.

..Hade Fjunet vunnit pris som bästa skådis i skolans filmfestival, är jag förvånad? :-)

..Vann dom även priset för bästa film, fortfarande inte förvånad:-)

..Vann KP och hans team Kuling årets första fisketour:-) Har aldrig hänt förr.

..Klippte jag gräset i värsta medelhavshettan.. pust..

..Planterade jag blommor och fixade till min oas till altan:-)

..Njöt jag av solen i en solsäng med tidningar och latte..

Ännu en härlig dag att vara ledig på och ännu en härlig kväll med min själs älskade:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är bara så BÄST!!!
Ett sånt fruntimmer skulle ALLA ha!!

Kram från GÄvle!
MiaFia