2009-09-18

Yin och Yang

Gick och hämtade posten. I brevlådan låg en horribel tidsskrift. Sverigedemokraternas propagandablad.

Den åkte rätt ner i soptunnan. Oöppnad!

Gör er icke besvär med att skicka något till mig mer tack. Jag tar hellre en saltad räkning.

Tack o lov så finns det motvikter.

Ett sms från sonen gjorde mig varm om mitt redan så varma hjärta.

En försovning startade hans dag men med en vakande mamma hemma så hann han med bussen till skolan. Bussen gick 08.53 Jag blev misstänksam och väckte honom 08.48..

Det var på håret men gick och resulterade i vackra ord.

Du få gärna försovas dig mer tänkte jag.

4 leenden och ett rart SMS på samma vecka.

Slyngeln lär få julklappar i år med:-)

4 kommentarer:

Lennart sa...

Kanske jag skulle prova med att eftersända mina räkningar till din brevlåda. Så du råkar betala, och jag slipper undan.

Monica i nacka sa...

va gulligt jag vill också han en sån slyngel hemma!
Själv är jag inte värd marken jaggår på och det känns mer o mer som vi bytt roll hemma!!
Idag var det hon som väckte mig , nu får du för SJUTTON vakna kl är 07,15!!!
Otrevlig var hon med;)

pangis sa...

enda sättet att få mamma kanske:-) Hon är rätt gullig tycker jag

✿Ewa sa...

Rätt tänkt! Ner i soptunnan direkt.

Sonens leenden verkar efter denna vecka mer höra till en vana...kanske han har kommit ur ngt stadium i utvecklingen och ser att leenden ger bonus :D.

Kram och krya på dig