2009-09-24

Det var det

Det var väl en nedrans förkylning jag dragit på mig. Jag är inte sjuk men luftrören är taskiga och näsan snorar.

Irriterande är ordet!

Gjort sista dagen på gymnasieskolan, nu blir det vuxenutbildning för hela slanten, alla hundra procenten.

Blandade känslor men känner jag mig rätt så går jag med liv och lust inför det om ett tag.

Ingen vits att gräma sig över det som varit utan glädja sig åt det som komma skall.

Livet är allt för kort och kul för att tjura.

Pangisk livsfilosofi.

En Pangis som ska ta och rensa lite kantareller...igen:-)

4 kommentarer:

sofie sa...

Grattis och lycka till. Kram

Lennart sa...

Stekta kantareller på en hård brödbit, det tycker jag om. Kommer att befinna mig i dina trakter under helgen, blås inga baciller på mig då.

pangis sa...

Ingen fara Lennart..Jag ska norrut:-)

Doc sa...

Mums!