2009-09-20

En vanlig dag del 2

Efter en lätt frukostäggröra, jag gillar inte frukost, så försökte jag få tag på mina föräldrar. Till slut nådde jag dom på mobilen och som vanligt var dom i Budapest.

Mina föräldrar älskar Budapest och åker dit flera gånger om året:-)

Jag fick ett ryck och putsade kontorsfönstret innifrån och ut samt torkade bort allt damm från kablarna bakom datorbordet. Har ni någon aning om hur mycket damm som kablar drar till sig? Högvis!

Nu är det rent och fint och jag kan krasst konstatera att jag nog inte är i så bra form som jag skulle vilja. Visst värsta förkylningen är borta men det är lätt att tycka att man är frisk så länge man inte anstränger sig. Minsta lilla rörelse och eländet gör sig påmint.

Lite krafsande i trädgården ska jag dock försöka mig på, i sakta mak. Det sköna vädret ute inbjuder till dylikt och jag kan alltid jobba i egen takt.

Det går ju liksom inte ifrån mig.

Dagens outfit tycker jag iofs är överkurs men för den nyfikne så har jag vita knäbyxor, brun/beige/vitrutig top och en gammalrosa kofta..

Lagom trendigt sådär:-)

Hej vad det går när man ska blogga "vanligt"

:-)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hej!
Jag hamnade på din blogg av en "slump".
Såg att ni ska ut och resa.
Gud,vad underbart.
Ha en bra söndag./Camilla.

pangis sa...

Hej Välkommen hit:-) Ja den resan ä ren riktig drömresa:-)