2009-09-28

Blåst eller??

Jag tillhör nog en av de få som inte sett fenomenet Anna Anka än. Alltså bara namnet gör mig full i skratt.

I afton är det ännu ett avsnitt och jag funderar starkt på att frångå mina principer att se dylika program och faktiskt spana in denna kvinna som verkar vara på allas läppar och huvudnyheter.

Antingen är hon ett blåst spån eller så är hon smartare än någon av oss som endast har en kommunal lön på banken.

Vi får se om jag ids.

Förra veckan dristade jag mig till att se på Färjan, en stund. Sen skämdes jag så åt deras vägnar att jag helt enkelt var tvungen att gå därifrån.

Hellre vampyrer:-)

6 kommentarer:

Lennart sa...

Jag såg en väldigt kort snutt av något avsnitt, hon skällde på sina barn och sa att de inte bestämde i hennes hus. Det är allt, och det räcker för mig.

pangis sa...

Spånvarning alltså

Malte sa...

Anna Anka är det Arne Ankas syrra?

LJ Media sa...

Anna Anka, hehe. Ankeborgs nya First Lady:-)

pangis sa...

Probably..:-)

epsilon sa...

Hon är nog inte dum, utan slug och uträknad, men förfärlig, fruktansvärd människosyn.